soort

Menu

Spiermassa opbouwen

Tips voor opbouwen spiermassa

Of je nu start met het opbouwen van extra spiermassa of dit al jaren als doelt hebt, als je open staat voor tips en ideeen kan je je spiermassa verder opbouwen.

Hoe vaak we in de week zouden moeten krachttrainen

Als je nog gaar bent van die hardloopsessie van gisteren zie je jezelf eerder op de bank met een waslijst aan films op Netflix en een goeie bak Ben en Jerry’s dan dat je kilo’s de lucht in tilt in de sportschool. We weten hoe zwaar het kan zijn jezelf van de bank te trekken om krachttraining te doen en je zult je meer dan eens afgevraagd hebben of die een of twee keer per week krachttraining het echt wel waard is. Benieuwd hoe vaak je krachttraining per week zou moeten doen voor resultaat en wat het voor je lichaam kan betekenen? Lees verder!
Continue Reading 0

10 Signalen dat je toe bent aan een nieuwe work-out

Je zou het niet zeggen, maar een romantische relatie en je work-out hebben veel met elkaar gemeen. In het begin ben je gemotiveerd om hard te werken en elke dag de sportschool te bezoeken. Je voelt je goed, slaapt beter en bent extreem gelukkig. Dit is de ‘honeymoon’ fase van die gloednieuwe work-out die je […]

Continue Reading 0

Pannenkoeken bakken met eiwitpoeder

Ben je die oude eiwitshake compleet beu en heb je alle mogelijke smaken in de markt van eiwitrepen al uitgeprobeerd? Misschien kun je een creatieve ‘twist’ geven aan de manier waarop je je eiwitpoeders gebruikt. Stap in de pannenkoekenboot van Perfect Body en leer hoe jij je eiwitpoeders kan omtoveren tot een lekkere pannenkoek die je op kunt eten zonder schuldgevoel.

Continue Reading 0

Leuke yogaposes die je samen kunt doen

De conservatieve yogaleraren en leraressen onder ons zullen het je nooit aanraden gezien yoga van oorsprong een sport is die je alleen uitoefent. Toch kun je behoorlijk extra aan calorieen verbranden als je de oefeningen met een partner uitvoert! Dat is het idee achter AcroYoga, een vorm van yoga die je doet met een partner en die yoga en acrobatiek combineert tot 1 sport. Wil je een paar oefeningen uitproberen? Vind je partner en lees verder!

Continue Reading 0

Tips voor het trainen van de biceps

De biceps is de meest welbekende spiergroep in het hele lichaam. Geloof je ons niet? Als iemand je vraagt je spieren aan te spannen, wat doe je dan? Als je je arm niet optilt en je biceps niet aanspant, ben of enorm bescheiden of gewoon een leugenaar. Meer tips en trucs weten over hoe jij die biceps waardig kan maken voor geïnteresseerd publiek? Lees verder!

Continue Reading 0

Over Orange Theory Fitness en waarom het werkt

Een fitnessroutine vinden die je niet alleen een goeie work-out geeft, maar je aandacht ook moeiteloos vasthoudt op de lange termijn kan een behoorlijke uitdaging zijn. Dit is dan ook precies de reden dat ‘Orangetheory Fitness’, een energieke training die volledig afgaat op de hartslag, in populariteit begint toe te nemen. Meer weten? Lees verder.

Continue Reading 0

De ideale 5-minuten work out met je foam roller

Veel van ons hebben er een, netjes weggestopt in een klein hoekje achterin de kast of in de slaapkamer onder het bed met een dikke laag stof erop. Heb je je foam roller al een tijdje verwaarloost niet wetende wat je er allemaal mee kan? Zonde! Perfect Body daagt je uit het stof eraf te kloppen en deze 5-minute work-out te proberen.

Continue Reading 0

De anatomie van jou eiwitpoeder

Sommigen willen ‘lean’ of juist ‘bulky’ zijn en anderen nemen het om aan hun dagelijkse eiwitten te komen. Wat je reden ook is voor het gebruiken van eiwitpoeder, het is van belang te weten wat je precies naar binnen werkt na die work-out. Nieuwsgierig? Lees verder!

Continue Reading 0

Waarom dames ook aan krachttraining moeten doen

Ja, dames, we weten het. Jullie willen geen uitpuilende biceps of dijen knetterhard als bakstenen. Dat betekent echter niet dat je de krachttraining maar moet skippen! Krachttraining heeft een aantal voordelen laten zien die de meeste cardiotraining bij lange na niet kunnen bewerkstelligen. Denk aan het verbranden van meer vet, het opbouwen van slanke, sterke spieren, het geven van een energieboost en zoveel meer. Hier zijn 5 redenen voor dames om die barbells ook eens uit te proberen.

Continue Reading 0

Omgaan met een knieblessure

Blessures vormen een van de grootste zorgen als je een work-out plan gaat starten. In het bijzonder is een blessure of pijn aan de knieen een van de meest voorkomende problemen bij beginners, maar ook gevorderden sporters. Perfect Body bewapent je met kennis over hoe je het beste pijn aan de knieen kan voorkomen en behandelen.

Continue Reading 0