Creatine gebruik

Kies voor een dosering die je langzaam opbouwt, om er binnen ongeveer 3 weken voor te zorgen dat je meer kracht zal ervaren. Met het juiste creatine gebruik kun je over een maand al gedurende 10 seconden sneller sprinten, of kun je 10-15% meer kracht opbouwen.

Creatine gebruik opbouwen

Je kunt het creatine gebruik opbouwen door op een relatief snelle manier te beginnen met het middel en dat langzaam af te bouwen. Je zorgt er op die manier voor dat je lichaam als het ware heel snel kan wennen aan het supplement, om er vervolgens optimaal gebruik van te maken. Zorg ervoor dat je tijdens de eerste week zowel tijdens het ontbijt, de lunch en het diner 5 gram inneemt. In de tweede week maak je daar 5 gram bij de lunch en het diner van en tenslotte breng je het creatine gebruik terug naar 5 gram per dag.

Creatine gebruik op een vast tijdstip

Je kunt het creatine gebruik het best toepassen door het dagelijks op een vast tijdstip in te nemen. Je kunt dat het best een uur voordat je gaat sporten doen, aangezien je er dan optimaal profijt van zal hebben tijdens je training. Mocht je meerdere keren sporten per dag, zorg er dan voor dat je de creatine een uur voorafgaand aan de meest inspannende training of de langste training inneemt. Het creatine gebruik pas je toe door het in te nemen met een dextrose drankje, waarvoor je bijvoorbeeld witte druivensap kunt gebruiken.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

0

TOP