Creatine schema

Het mooie van een dergelijk schema is dat het aan de ene kant heel eenvoudig in elkaar zit, terwijl je er aan de andere kant een hoop profijt van zal hebben. Met een effectief creatine schema zorg je ervoor dat je kunt werken aan een explosieve spiergroei, waardoor de kracht in je lichaam flink toe zal nemen.

Creatine schema eerste drie weken

Het creatine schema ziet er tijdens de eerste drie weken het meest complex uit, al zal het ook tijdens die periode geen probleem zijn om je eraan te houden. Zo neem je tijdens de eerste week drie keer per dag 5 gram in, tijdens het ontbijt, de lunch en het diner. Uiteraard kun je er ook voor kiezen dat steeds na het eten te doen. In de tweede week van het creatine schema kies je ervoor om alleen tijdens de lunch en het diner nog 5 gram in te nemen en in de derde en volgende weken nog maar 1x per dag.

Vast creatine schema

Het is wel van belang om voor een vast creatine schema te zorgen, door het supplement op vaste tijden in te nemen. Het is over het algemeen verstandig om dat ongeveer een uur voorafgaand aan je training van die dag te doen. Wanneer je per dag meerdere keren traint kies je de meest zware of lange training die je gaat doen, om zo effectief mogelijk gebruik te maken van de creatine. Zo zorg je er met een creatine schema voor dat je op een uitstekende manier kunt werken aan de kracht en het uithoudingsvermogen van je lichaam.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

0

TOP