soort

Menu

Biceps

Wat mannen van vrouwen kunnen leren over fitness

Denken jullie dat jullie een feilloos trainingsschema hebben heren? Neem dan nog maar even een kijkje naar het schema van je vriendin. Dit schema bevat waarschijnlijk precies datgene wat jullie machoschema nog mist om het naar een hoger niveau te tillen!

Continue Reading 0

Het mannenlichaam door vrouwenogen

Dacht je dat vrouwen vielen voor jou mooie, blauwe ogen? Fout! Uit onderzoek blijkt dat niet alleen heren gefixeerd zijn op het lichaam, maar vrouwen ook!

Continue Reading 0

Seated row

Bij de seated row kan je jezelf aan het eind van een set helpen door met je rug het gewicht naar achter te trekken, dit zorgt ervoor dat je ook die laatste herhaling kan maken! Goede oefening om flink wat massa te krijgen op de rug en biceps.

Continue Reading 0

Bent over row

Goede oefening om de rug- en armspieren te trainen. Zorg ervoor dat je goed je rugspieren aanspant en bij het naar beneden laten komen van de stang goed je rugspieren rekt, dit zorgt voor de beste contractie.

Continue Reading 0

Biceps curl met stang

De biceps curl kan je op veel verschillende manier uitvoeren en is de belangrijkste oefening om je biceps te ontwikkelen. Lees in dit artikel hoe je deze oefening goed uitvoert.

Continue Reading 0

Optrekken

Optrekken is de belangrijkste oefening om de bovenkant van de rug en je biceps tegelijkertijd te trainen en mag niet ontbreken in je trainingsschema. Het is de belangrijkste oefening voor een grote, brede rug. In dit artikel lees hoe je de oefening moet uitvoeren en welke variaties er mogelijk zijn.

Continue Reading 0