soort

Menu

Schouderspieren

Wat mannen van vrouwen kunnen leren over fitness

Denken jullie dat jullie een feilloos trainingsschema hebben heren? Neem dan nog maar even een kijkje naar het schema van je vriendin. Dit schema bevat waarschijnlijk precies datgene wat jullie machoschema nog mist om het naar een hoger niveau te tillen!
Continue Reading 0

Het mannenlichaam door vrouwenogen

Dacht je dat vrouwen vielen voor jou mooie, blauwe ogen? Fout! Uit onderzoek blijkt dat niet alleen heren gefixeerd zijn op het lichaam, maar vrouwen ook!
Continue Reading 0

Seated row

Bij de seated row kan je jezelf aan het eind van een set helpen door met je rug het gewicht naar achter te trekken, dit zorgt ervoor dat je ook die laatste herhaling kan maken! Goede oefening om flink wat massa te krijgen op de rug en biceps.
Continue Reading 0

Bent over row

Goede oefening om de rug- en armspieren te trainen. Zorg ervoor dat je goed je rugspieren aanspant en bij het naar beneden laten komen van de stang goed je rugspieren rekt, dit zorgt voor de beste contractie.
Continue Reading 0

Dumbell side raise

Een van de beste oefeningen om mooie, ronde schouders te krijgen. Zorg ervoor dat de dumbell niet hoger komt dan de elleboog, zo zorg je voor maximale spanning op je schouderspier!
Continue Reading 0

Dippen

De dip is een goede massabouwer voor zowel de borstspier als voor de triceps! Een uitstekende oefening om de borst en de triceps mee te ontwikkelen. Tijdens het dippen wordt zowel de borstspier als de triceps belast.
Continue Reading 0

Shoulder press met stang

De shoulder press is niet alleen een goede oefening voor je schouders maar zorgt ook voor een sterke core! Tijdens de beweging is je lichaam continue bezig om het lichaam stabiel te houden waardoor het een oefening is die eigenlijk je complete lichaam traint. Een goede massabouwer voor de schouderspieren.
Continue Reading 0