Stofwisseling verhogen met eiwitten
★★★★★ 9,2 (799 reviews)
Gratis zending v.a. €30
100% NL & ISO-gecertificeerd
Staffelkorting op alle producten
Tijdelijk gratis shakebeker bij een bestelling boven de €50! 🥤

Door tussen de maaltijden door een eiwit shake te nemen verhoog je je stofwisseling en krijg je meer energie. Dit omdat het lichaam continue bezig is om binnen gekregen voeding te verwerken. Door consistent om de 2 a 2,5uur iets te eten help je je lichaam in een staat te brengen dat het niet meer nodig is om overtollige voeding op te slaan voor periodes waar je trek krijgt. Daarnaast wordt je meer bewust van je voeding en ga je automatisch kleinere maaltijden eten dan dat je normaal zou doen. Je lichaam zal hierdoor sneller weer op een gezond streefgewicht komen.

Voor een goed effect is het belangrijk dat je dagelijkse voeding gezond is en dat je altijd start met een normaal vezelrijk ontbijt. Alleen als je echt niet kan ontbijten in de ochtend zou je je ontbijt kunnen vervangen door een shake van eiwitten. Als je snel resultaat wilt zou je naast dit eiwitdieet erbij moeten gaan sporten. Hoe meer je verbrand, des te sneller behaal je je streefgewicht.

Eventueel kan je dit type eiwitdieet ook combineren met een actief afslankproduct. Ik raad dit alleen aan als je of sport, of voldoende beweegt overdag. Dit omdat een actief afslankproduct je vaak meer energie geeft dat je wel moet verbruiken, anders bestaat de kans dat je minder gaat eten en dat is bij deze vorm van diëten juist niet de bedoeling. Maar je kan ervoor kiezen om een actief afslankproduct alleen te gebruiken op die dagen dat je gaat sporten of veel beweegt. Zorg er altijd voor dat je je maaltijden om de 2 a 2,5uur blijft nuttigen.

Voordeel van dit type dieet

Een groot voordeel van dit dieet is dat je je niet hoeft af te zonderen als je eet. Een veel gehoorde klacht van andere dieetvormen is dat je anders moet gaan eten waardoor je anders eet dan je collega’s of familie. Hierdoor is deze vorm van diëten makkelijker vol te houden. Ook krijg je uit je dagelijkse gezonde voeding voldoende vezels, vitaminen en mineralen binnen waardoor een aanvulling hierop niet nodig is.

Eiwit die geschikt zijn voor dit type eiwit dieet

Het type eiwit voor deze vorm van diëten erg geschikt is, is een snel opneembaar eiwit. Je wilt tenslotte je lichaamsverbranding verhogen. Beste eiwit hiervoor is een wei eiwit concentraat, eventueel gemixt met wei eiwit isolaat of wei peptiden. Een goed eiwit kenmerkt zich doordat deze lekker romig is en niet te zoet van smaak. Hierdoor vult deze goed en verminder je de trek naar zoetigheid.

Top 5 door mij geadviseerde producten:

Conclusie

Dit dieet is makkelijk vol te houden, makkelijk in te plannen in de dagelijkse activeiten en maakt je bewust van wat je wel en niet moet eten en helpt je hierbij door je eetlust te onderdrukken door een regelmatig eetpatroon. Een hoog percentage personen die dit dieet volgen hebben er baat bij, zowel personen die veel overgewicht hadden of weinig.

Als je nog vragen hebt na het lezen van dit artikel, vraag ik je contact op te nemen voor een persoonlijk advies.

Met vriendelijke groet,
Eddy Muller
Perfectbody.nl

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

0

TOP