Contact gegevens

Email: info@perfectbody.nl
Telefoonnummer: 036-5409083 (maandag t/m zaterdag van 9:00-17:00uur)

Correspondentieadres:
Perfectbody BV – D290
Keurenplein 41
1069CD Amsterdam

LET OP: Het is NIET mogelijk bij ons te winkelen!

Kvk nummer 67463738
BTW nummer NL857007002B01
Bankrekening NL83 RABO 0345 8663 20

› Terug naar klantenservice

Over PerfectBody

Sinds 1999 verkopen wij online voedingssupplementen. We zijn ooit gestart met als doel voedingssupplementen aan te bieden waarbij kwaliteit van het product het allerbelangrijkste is. Het huismerk Perfectbody is in 2001 geïntroduceerd. Na enkele pagina grote advertenties in verschillende bladen kregen we al snel een grote groep vaste klanten waarvan een groot deel nog steeds klant is. In de jaren daarna hebben we flink veel extra producten opgenomen in het assortiment.

› Terug naar klantenservice

Klachten

Wij doen onze uiterste best onze producten en diensten zo goed mogelijk te leveren, maar ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of onze service.

Indien u een klacht heeft vragen wij u contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken hoe we het kunnen oplossen. U kunt een e-mail sturen naar info@perfectbody.nl of bellen naar 036-540 90 83.

› Terug naar klantenservice

Betalingsmogelijkheden

– iDEAL
– Overboeken
– Creditkaart
– Paypal
– MisterCash
– Giropay
– Direct E-banking

› Terug naar klantenservice

Verzendkosten en verzendwijze

PerfectBody verstuurd alle bestelling vanaf €30 GRATIS naar Nederland en Belgie. Bestel je minder dan €30 dan betaald je €3,95 verzendkosten.

Alle pakketten worden verzonden via Postnl.

› Terug naar klantenservice

Retourprocedure

Wij doen niet moeilijk als je iets retour wilt sturen.

Volg onderstaande stappen voor een soepele afhandeling:
– Alleen ongeopende producten kunnen retour gezonden worden
– Indien u de originele verzendverpakking nog heeft, vragen wij u deze te gebruiken
– Plak de doos of enveloppe stevig dicht alvorens u deze verstuurt
– Zorg voor voldoende frankering
– Lever een pakket altijd op een postkantoor in zodat u een verzendbewijs ontvangt
– Doe een briefje in de doos zodat wij weten wie het pakket retour stuurt
– Als er een foutje gemaakt is aan onze kant vergoeden wij de verzendkosten, anders zijn die voor jou

Retouradres

PerfectBody
Neonweg 194
1362AE Almere

› Terug naar klantenservice

Levertijd

Doe een bestelling voor 17u dan wordt deze dezelfde dag verzonden (mits het een werkdag – maandag t/m vrijdag – is). De kans dat Postnl de volgende dag bezorgd is 96%. Postnl bezorgd van maandag tot en met zaterdag.

› Terug naar klantenservice

Tracking

 

Zodra wij uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een email met daarin een tracking-code. Met deze code kunt u de status van uw bestelling opvragen.

Pakketten

Voor alle zendingen die wij versturen als pakket is tracking beschikbaar. U ontvangt uw tracking nummer per email zodra wij uw bestelling verpakt hebben. Via www.tracktrace.nl kunt u de status van zending opvragen.

Postzendingen

Voor zendingen die wij per enveloppe versturen is geen tracking mogelijk. Voordeel is echter dat u niet thuis hoeft te zijn voor levering en dat levering bij de buren niet nodig is.

› Terug naar klantenservice

14 dagen bedenkingstermijn

Het is tot 14 dagen na ontvangst mogelijk producten zonder opgaaf van reden producten te retourneren. Enige voorwaarde is dat de producten ongebruikt en compleet zijn.

› Terug naar klantenservice

Product informatie

Wij doen ons best alle productinformatie op de site up-to-date houden. Het kan echter voorkomen dat de productbeschrijving of ingrediëntensamenstelling van het ontvangen product afwijkt van de site.

Dit recht willen wij ons voorbehouden omdat wij zelf niet altijd op de hoogte gebracht worden van wijzigingen die producenten doorvoeren in hun producten. Het gaat hier dan altijd om producten van andere merken dan die van het huismerk PerfectBody.

Ziet u een productbeschrijving die niet meer up-to-date is, dan vernemen wij het graag per email (info@perfectbody.nl)

› Terug naar klantenservice

Kwaliteitswaarborg

 

In Nederland zijn er diverse controlerende instanties en wetgeving aanwezig rondom voedingssupplementen. Wij volgen deze richtlijnen strikt en producten met doping, anabole steroïden, ephedra of andere verboden stoffen verkopen wij niet.

Daarnaast nemen wij ook de verantwoordelijkheid om door middel van zelfregulatie al onze producten te controleren op inhoud en deze uit ons assortiment te weren als er iets duidt op mogelijk schadelijke stoffen of overdosering van algemeen bekende ingrediënten.

Wij raden aan om onderstaande algemene adviezen te volgen bij het gebruik van voedingssupplementen:

  • Lees altijd voor gebruik nauwkeurig de gebruiksaanwijzing.
  • Wanneer u ergens over twijfelt stel gerust uw vraag aan onze klantenservice.
  • U mag de aanbevolen dosering uit de gebruiksaanwijzing nooit overschrijden.
  • Als u medische aandoeningen heeft en/of onder behandeling van een arts staat en/of geneesmiddelen gebruikt, raadpleeg dan altijd eerst uw behandelend arts voor u start met het gebruik van een voedingssupplement of sportvoeding.
  • Houdt voedingssupplementen altijd buiten bereik van kinderen.
  • Een voedingssupplement is geen vervanging, maar een aanvulling voor een gevarieerde voeding.

 

› Terug naar klantenservice

Gratis advies over supplementen

 

Bij PerfectBody kunt u altijd terecht voor GRATIS advies. De teamleden van PerfectBody kunnen u een eerlijk advies geven omtrent de te gebruiken voedingssupplementen voor het doel dat u nastreeft.

U bent een uniek persoon

De vele artikelen op onze website, in de media en boeken kunnen u  ideeen geven om bepaalde supplementen te gaan gebruiken. Omdat niemand hetzelfde is, kan het zijn dan een bepaalde supplement bij de ene persoon wel werkt en bij de andere niet. Een goed advies is daarom altijd persoonlijk en dat streven wij ook na bij PerfectBody.

Zowel wij als andere adviseurs kunnen u een gericht advies geven om met behulp van supplementen sneller tot uw (trainings)doel te komen. Ondanks dat wij rekening houden met vele persoonlijke factoren is het niet van tevoren aan te geven wat de uitwerking zal zijn. De terugkoppeling van uw bevindingen zijn daarom erg belangrijk voor vervolgadvies.

Uzelf adviseren

Door zelf uw vorderingen bij te houden qua prestaties ten opzichte van de ingenomen supplementen leert u uw eigen persoonlijke lichaam beter kennen. Door na een periode van enkele weken aanpassingen te maken in uw voeding- en trainingsschema kunt u zelf merken wat het verschil is ten opzichte van de vorige periode. Wij hanteren voor een periode 4 tot 6 weken. Dit geldt voor alle na te streven doelen, of u niet wilt aankomen in gewicht, wilt afvallen of wilt meer spiermassa wilt ontwikkelen.

Persoonlijk advies

Als u ons mailt voor advies doen wij ons best zo spoedig mogelijk een advies te mailen. Wij vragen u om zoveel mogelijk informatie over uzelf te geven omtrent trainingsdoel, dagelijkse voeding, ervaring met supplementen en lichaamsbouw.

› Terug naar klantenservice

Bestelling samenstellen

 

Een bestelling samenstellen is heel eenvoudig. Vind het product wat u wilt bestellen en klik op de bestel-button.

Vind het product wat u wilt bestellen

Er zijn vele manieren om het product te vinden waar u op zoek naar bent:

  • Zoekfunctie: Type hier de naam van het product in dat u zoekt
  • Menu-navigatie: Aan de linkerkant kunt u klikken op de verschillende categorieen die vervolgens gesorteerd zijn op alphabetisch volgorde.
  • Aanbiedingen/Combi-deals: Hier vindt u de aanbiedingen en combi-deals (pakketten) die wij speciaal voor u samengesteld hebben
  • Via een artikel: Onder Vraag en Antwoord kunt u een vraag intypen en op zoeken klikken. U krijgt dan artikelen te zien die met uw vraag te maken hebben. Als u het artikel leest, staan er producten bij vermeld die met het artikel te maken hebben.

Klik op de bestel-button

Als u het product gevonden heeft wat u wilt bestellen, klikt u op de winkelwagen-button waardoor het artikel in uw winkelwagen komt. De producten blijven in uw winkelwagen totdat u de bestelling heeft afgerond.

› Terug naar klantenservice

Bestelling wijzigen

 

U kunt uw bestelling wijzigen zolang die nog niet is verstuurd. U kunt uw wensen telefonisch of via e-mail doorgeven.

Indien u een aanvullende bestelling wilt doen, kunt u deze wederom via de site doen. Wij zullen uw orders dan combineren in 1 zending indien dit mogelijk is.

› Terug naar klantenservice

Bestelling afronden

 

Zodra u de artikelen in uw winkelwagen heeft die u wilt gaan bestellen, klikt u op ‘afrekenen’. De bestelprocedure bestaat uit een enkele pagina waar u al uw gegevens dient in te voeren. Vervolgens klikt u op ‘bestelling plaatsen en betalen’.

Als wij uw bestelling ontvangen hebben worden de artikelen voor u gereserveerd en ontvangt u ter bevestiging een email.

› Terug naar klantenservice

Bestelling annuleren

 

U kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. U kunt per email of telefoon te annuleren.

Niet betaalde orders worden na 30 werkdagen – tenzij u anders aangeeft als opmerking bij uw bestelling – uit ons systeem verwijderd. Uw reservering van de bestelde artikelen vervalt dan automatisch.

› Terug naar klantenservice

Vacatures: werken bij PerfectBody.nl

 

Full-time en part-time vacatures
Momenteel zijn er geen full-time vacatures beschikbaar. Wel zijn wij altijd op zoek naar studenten uit Almere die naast school tijd over hebben en een bijbaantje zoeken. Ben jij beschikbaar en lijkt het je leuk om bij PerfectBody in Almere te werken, mail ons dan.

Promotie van Perfectbody.nl
Ben jij een gast-blogger, actief op forums, heb je eigen websites of ben je een actieve linkbuilder en heb je interesse om PerfectBody te promoten? Wij zoeken personen die PerfectBody kunnen promoten op het internet. Neem contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Eddy Muller

› Terug naar klantenservice

Privacy policy

 

PerfectBody.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft altijd vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij willen het winkelen bij PerfectBody.nl zo persoonlijk mogelijk maken, waarbij wij gebruik maken van uw persoonlijke gegevens.

We zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden. We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. Als u bij ons winkelt verzamelen wij gegeven, deze gebruiken wij voor:

  • Als u een bestelling plaatst, hebben wij uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren.
  • Informatie over uw aankopen stelt ons in staat om de site te personaliseren en om aanbevelingen te doen.
  • Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
  • Wij zullen, indien gewenst en aangegeven bij uw aanmelding, uw gegevens gebruiken om u op de hoogte te stellen van siteverbeteringen, speciale aanbiedingen en acties. Als u hier geen prijs meer op stelt, vragen wij ons hiervan per email (info@perfectbody.nl) op de hoogte te brengen.

› Terug naar klantenservice

Koopvoorwaarden

 

Op het kopen bij PerfectBody zijn algemene koopvoorwaarden van toepassing. Op alle teksten, bestellingen en overeenkomsten van PerfectBody is het Nederlands recht van toepassing.

Artikel 1: Algemeen

1.1 In deze Koopvoorwaarden wordt verstaan onder: ‘PerfectBody’ of ‘PerfectBody.nl Internet-Shop’: PerfectBody; klant: de (potentiële) klant van zaken en/of diensten van PerfectBody; ‘bevestiging’: de ontvangstbevestiging, zoals omschreven in artikel 2.2 en 3.1.’Koopvoorwaarden’: deze Koopvoorwaarden.

1.2 Deze Koopvoorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van PerfectBody. Door het totstandkomen van een overeenkomst tussen de klant en PerfectBody middels de procedure zoals deze is omschreven in deze Koopvoorwaarden, accepteert de klant uitdrukkelijk deze voorwaarden.

1.3 Alle rechten en aanspraken, zoals in deze Koopvoorwaarden, en in eventuele nadere overeenkomsten die ten behoeve van PerfectBody worden bedongen, worden evenzeer bedongen ten behoeve van door PerfectBody ingeschakelde tussenpersonen en andere derden.

1.4 Afwijkingen van deze Koopvoorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk met PerfectBody zijn overeengekomen.

1.5 Indien (een) bepaling(en) van deze Koopvoorwaarden nietig is/zijn of vernietigd wordt/worden, zullen de overige bepalingen van deze Koopvoorwaarden volledig van kracht blijven.PerfectBody en de klant zullen dan in overleg treden teneinde (een) nieuwe bepaling(en) ter vervanging van de nietige c.q. vernietigde bepaling(en) overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de nietige c.q. vernietigde bepaling(en) in acht wordt/worden genomen.

1.6 PerfectBody heeft te allen tijde het recht deze Koopvoorwaarden en de inhoud van de PerfectBody website te wijzigen.

Artikel 2: Aanbiedingen en overeenkomsten

2.1 Alle aanbiedingen gedaan op de website van PerfectBody zijn vrijblijvend, ook indien deze een termijn van aanvaarding bevatten. PerfectBody behoudt zich te allen tijde het recht voor om aanbiedingen in te trekken. Alle aanbiedingen gelden op basis van beschikbaarheid. Prijswijzigingen zijn te allen tijde voorbehouden.

2.2 Een overeenkomst tussen PerfectBody en de klant komt tot stand nadat de klant:

  • een bestelling heeft geplaatst op de website van PerfectBody, middels het volledig en correct invullen van het bestelformulier op de website van PerfectBody;
  • het door de klant vervolgens op ‘Afrekenen’ icoon klikken op de website van PerfectBody;
  • het hierna door de klant bevestigen dat de door de klant verstrekte gegevens juist zijn en het doen verwerken van de betaling van de klant, door op de website van PerfectBody op de ‘Verstuur order’ icoon te klikken,
  • hierop van PerfectBody op het e-mailadres van de klant een bevestiging heeft ontvangen dat PerfectBody de bestelling van de klant heeft ontvangen (de ontvangstbevestiging).

2.3 De overeenkomst bevat alle tussen de klant en PerfectBody gemaakte afspraken en treedt in de plaats van alle eerder gemaakte overeenkomsten, regelingen en/of afspraken tussen de klant en PerfectBody.

2.4 De administratie van PerfectBody geldt, behoudens tegenbewijs, als bewijs van de door de klant aan PerfectBody verstrekte opdrachten en gedane betalingen en van door PerfectBody verrichte leveringen. PerfectBody erkent dat elektronische communicatie als bewijs kan dienen. Door het accepteren van de Koopvoorwaarden erkent de klant dit eveneens.

2.5 De ontvangstbevestiging vermeldt in ieder geval de volgende informatie:

  • een omschrijving van het product dat door de klant gekocht is en het aantal door de klant gekochte producten;
  • de prijs van het product;
  • klantgegevens als naam, klantnummer, woonadres, adres waar het product naar toe gestuurd wordt, factuuradres (indien anders dan woonadres van de klant en/of afleveradres) en e-mailadres en telefoonnummer van de klant;
  • het ordernummer van de overeenkomst;
  • het e-mailadres en/of telefoonnummer van de afdeling van PerfectBody, waar de klant met vragen omtrent de bestelling terecht kan.

Artikel 3: Prijzen/tarieven en betaling

3.1 Alle prijzen voor de aangeboden zaken zijn in Euro en inclusief omzetbelasting (btw) en andere heffingen die van overheidswege worden opgelegd en exclusief handling- en verzendkosten, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.

3.2 Alle facturen zullen door de klant worden betaald, zonder korting of compensatie binnen veertien (14) werkdagen na factuurdatum, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

3.3 In het geval dat de betalingstermijn wordt overschreden, is PerfectBody gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een rente van 1% per maand aan de klant in rekening te brengen, waarbij een gedeelte van een maand voor een gehele maand wordt gerekend. PerfectBody zal bij overschrijding van de betalingstermijn een herinnering sturen.

3.4 Indien de klant ook na het versturen van de herinnering niet, niet volledig of niet voor de in de herinnering gestelde uiterste datum van betaling heeft betaald, heeft PerfectBody het recht om haar buitengerechtelijke (incasso-) kosten aan de klant in rekening te brengen. De klant is tevens gehouden tot betaling van daadwerkelijk gemaakte gerechtelijke kosten, voor zover een eventuele proceskostenveroordeling op een lager bedrag uitkomt.

3.5 Bij niet nakoming door de klant van hetgeen omtrent betaling is overeengekomen, is PerfectBody gerechtigd de overeenkomst met onmiddellijke ingang buitengerechtelijk te ontbinden of haar verplichtingen op te schorten, alsmede gerechtigd de klant zonder opgave van redenen de toegang tot het systeem van PerfectBody te weigeren.

Artikel 4: Levering/leveringstermijnen

4.1 Leveringen vinden uitsluitend plaats binnen Nederland, tenzij op de website van PerfectBody anders is aangegeven.

4.2 De levertijd bedraagt normaal gesproken maximaal vijf (5) werkdagen, tenzij op de website van PerfectBody anders is aangegeven. De levertijden gelden als indicatie en niet als fatale termijn.

4.3 De levertermijn van het product bedraagt maximaal dertig (30) werkdagen of zoveel korter dan is bepaald in de overeenkomst tussen de klant en PerfectBody.

4.4 Wanneer de overeengekomen levertermijn, om welke reden dan ook, door PerfectBody overschreden wordt, zal PerfectBody de klant hiervan onmiddellijk schriftelijk (via brief of e-mail) in kennis stellen. In dat geval heeft de klant de bevoegdheid om de overeenkomst met PerfectBody te ontbinden, door dit schriftelijk (via brief of e-mail) aan PerfectBody te melden.

4.5 Eventueel in het kader van voorgaand artikel reeds door de klant gedane betalingen worden zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen veertien (14) werkdagen nadat PerfectBody het in artikel 4.4 genoemde verzoek tot ontbinding van de overeenkomst heeft ontvangen, op de bank- of girorekening van de klant teruggestort.

4.6 De door PerfectBody opgegeven levertijden zullen nimmer als fatale termijn te beschouwen zijn, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

4.7 Levering geschiedt op de plaats en het tijdstip dat de zaken gereed zijn voor verzending aan de klant.

4.8 PerfectBody behoudt zich het recht voor om tot deelleveringen aan de klant over te gaan, zodat een bestelling in twee of meerdere zendingen wordt verzonden.

Artikel 5: Overmacht en/of bijzondere omstandigheden

5.1 PerfectBody is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe verhinderd is als gevolg van een omstandigheid, die niet is te wijten aan haar schuld, noch krachtens wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.

5.2 Omstandigheden in de zin van artikel 5.1 zijn ondermeer een bedrijfsstoring, een storing in de energie- of materiaalaanvoer, transportvertraging, een staking en het niet of niet meer tijdig leveren door leveranciers.

Artikel 6: Eigendomsvoorbehoud

6.1 Alle aan de klant geleverde zaken blijven eigendom van PerfectBody, totdat alle bedragen die de klant verschuldigd is voor de krachtens de overeenkomst geleverde zaken volledig aan PerfectBody zijn voldaan.

Artikel 7: Risico

7.1 Het risico tijdens het transport van het door de klant bestelde product is voor PerfectBody. Op het moment van aflevering van het product, of het moment dat redelijkerwijze als aflevering beschouwd kan worden, gaat het risico van het product op de klant over, behoudens de aansprakelijkheden die wettelijk niet door PerfectBody kunnen worden uitgesloten.

Artikel 8: Intellectuele en industriële eigendomsrechten

8.1 De klant dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten die rusten op de door PerfectBody geleverde zaken geheel en onvoorwaardelijk te respecteren.

8.2 PerfectBody garandeert niet dat de aan de klant geleverde zaken geen inbreuk maken op enig intellectueel en/of industrieel eigendomsrecht van derden en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in geval van enige aanspraak van derden gebaseerd op de stelling dat met een door PerfectBody geleverde zaak inbreuk wordt gemaakt op enig recht van een derde.

Artikel 9: Bestellingen/communicatie

9.1 PerfectBody is op geen enkele manier aansprakelijk voor misverstanden, beschadigingen, vertragingen of niet duidelijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen de klant en PerfectBody, dan wel tussen PerfectBody en derden, voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen de klant en PerfectBody.

Artikel 10: Afkoelingsperiode

10.1 Nadat de klant het door hem/haar bestelde product heeft ontvangen, heeft de klant de bevoegdheid om binnen 14 werkdagen na de ontvangst van dit product, de onderliggende overeenkomst met PerfectBody te ontbinden. De klant hoeft hiervoor geen reden op te geven.

10.2 Indien de klant de overeenkomst ingevolge artikel 10.1 van deze voorwaarden wenst te ontbinden, dient de klant dit schriftelijk (via e-mail, brief of fax) aan PerfectBody te melden. De klant dient het product – na overleg met PerfectBody – te sturen naar een door PerfectBody vastgesteld retouradres. De klant dient in dit geval zelf de kosten van en het risico voor het verzenden te dragen.

10.3 Indien de klant reeds enige betalingen heeft verricht op het moment dat de klant de overeenkomst met PerfectBody ingevolge artikel 10.1. en 10.2 van deze Koopvoorwaarden heeft herroepen, zal PerfectBody deze betalingen binnen veertien (14) werkdagen nadat PerfectBody het door de klant geretourneerde product heeft ontvangen, aan de klant terugbetalen.

10.4 PerfectBody behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is geopend, gebruikt of door de schuld van de klant (anders dan die van PerfectBody of de leverancier van het product) is beschadigd.

10.5 Indien een product wordt geretourneerd dat naar het oordeel van PerfectBody schade heeft opgelopen die aan een handeling of nalatigheid van de klant te wijten is of anderszins voor risico van de klant komt, zal PerfectBody de klant hiervan schriftelijk (via fax, brief of e-mail) in kennis stellen. PerfectBody heeft het recht om de waardevermindering van het product als gevolg van deze schade van het aan de klant terug te betalen bedrag in te houden.

Artikel 11: Garanties

Op de door PerfectBody geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie laat de rechten van de klant die hiertoe voortvloeien uit de wet, onverlet.

Artikel 12: Klachten

12.1 Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het product of iedere andere klacht, zullen door PerfectBody serieus in behandeling worden genomen.

12.2 De klant dient een klacht kenbaar te maken bij de afdeling Support van PerfectBody (de gegevens van deze afdeling staan elders vermeld in deze Koopvoorwaarden).

12.3. PerfectBody zal binnen tien (10) werkdagen de klacht proberen op te lossen. PerfectBody zal de klant hierover schriftelijk (via fax, brief of e-mail) berichten.

Artikel 13: Persoonsgegevens

13.1 Door de klant ingevoerde persoonlijke gegevens zullen worden opgenomen in een bestand. Deze gegevens zullen worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant.

13.2 Tenzij de klant heeft aangegeven dat de klant hier geen prijs op stelt, zullen de gegevens van de klant worden opgenomen in een centraal bestand van PerfectBody. Deze gegevens zullen worden gebruikt om de klant volledig up-to-date te houden wat betreft de zaken en diensten van PerfectBody. De verwerking van de gegevens van de klant zal geschieden in overeenstemming met de toepasselijke wet- en regelgeving.

13.3 De klant kan desgewenst inzage verkrijgen in de gegevens die door PerfectBody over de persoon van de klant worden opgenomen in het bestand van PerfectBody. De klant is gerechtigd wijziging van de gegevens te verlangen, indien deze gegevens niet correct zijn.

Artikel 14: Afdeling Support van PerfectBody

Alle correspondentie op basis van deze Koopvoorwaarden vindt plaats met PerfectBody, afdeling Support, Neonweg 194, 1362AE te Almere, e-mail info@PerfectBody.nl

PerfectBody is het handelsmerk van MUBO automatisering, ingeschreven onder nummer 34123984 bij de Kamer van Koophandel van Amsterdam. Het BTW nummer van MUBO is NL146769132B01.

Artikel 15: Diversen

15.1 Indien de klant aan PerfectBody schriftelijk opgave doet van een adres, is PerfectBody gerechtigd alle bestellingen te verzenden aan het desbetreffende adres, totdat de klant PerfectBody een nieuw adres heeft doorgegeven.

15.2 Indien door PerfectBody gedurende korte of langere tijd al dan niet stilzwijgend afwijkingen van deze Koopvoorwaarden zijn toegestaan, laat dat onverlet haar recht alsnog directe en strikte naleving van de Koopvoorwaarden te eisen. De klant kan nimmer enig recht doen laten gelden op grond van het feit dat PerfectBody deze Koopvoorwaarden soepel toepast.

15.3 PerfectBody is bevoegd bij de uitvoering van de bestelling(en) van de klant gebruik te maken van derden.

Artikel 16: Toepasselijke recht en geschillenregeling

16.1 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van PerfectBody is het Nederlands recht van toepassing.

16.2 Geschillen tussen PerfectBody en de klant zullen worden voorgelegd aan de bevoegde Nederlandse Rechter te Amsterdam.

Terug naar klantenservice