Spiermassa Opbouwen Met Pillen

Sommigen willen ‘lean’ of juist ‘bulky’ zijn en anderen nemen het om aan hun dagelijkse eiwitten te komen. Wat je reden ook is voor het gebruiken van eiwitpoeder, het is van belang te weten wat je precies naar binnen werkt na die work-out. Nieuwsgierig? Lees verder!

De termen L-arginine, D-arginine en vele andere soorten vliegen je om de oren als je op zoek gaat naar wat voor jou lichaam de beste vorm van arginine is. Een ontzettend verwarrend web van allerlei chemische termen die door de hoge piefen in de industrie in het leven zijn geholpen en door verschillende schrijvers dusdanig vaak door elkaar worden gebruikt dat de gemiddelde nuchtere Nederlander er geen kaas van kan maken. Perfect Body grijpt in en zet al die moeilijke termen even om in Jip en Janneketaal.

Glutamine is een niet-essentieel aminozuur dat verantwoordelijk is voor veel belangrijke processen in ons lichaam. Hoewel we het aminozuur zelf aanmaken in ons lichaam, kunnen er tekorten optreden bij veel stress, intensief sporten en bij ernstige ziektes. Om deze reden wordt het door veel mensen, zeker bij sporters, wel degelijk als een essentieel aminozuur gezien die door aanvullende suppletie kan worden bijgetankt.

Je bent net fanatiek begonnen met het opbouwen van je spieren en slingert bijna elke dag van de week urenlang gewichten rond zonder resultaat. Het hebben van het juiste fitnesschema is van groot belang bij de spieropbouw, maar veel mensen vergeten dat de juiste voeding bijna net zo belangrijk is! Verbreed je fitnesshorizon met dit artikel waarin we tips geven over de juiste voeding voor spieropbouw.

Wanneer je regelmatig naar de sportschool gaat, heb je vast weleens gehoord dat je na je training direct proteine moet eten. Of drinken. Anders mis je je ‘anabolic window’. Je wat? Lees snel verder als je ook zo nieuwsgierig bent!

Heb ik de juiste krachtvorm uitgekozen om mijn (sport) specifieke training succesvol te maken? Dit zijn een aantal vragen die kunnen opdoemen in je hoofd bij de training die jij uitvoert. Het artikel zal een globale uitwerking geven van de vier specifieke krachtvormen die ieder een andere uitkomst hebben.

Dat we dagelijkse via onze voeding eiwitten innemen weet iedereen. Maar hoeveel eiwitten heb je nu eigenlijk nodig uit je dagelijkse voeding als je niet sport. In dit artikel een richtlijn voor zowel de man als vrouw en waarom eiwitten nodig zijn voor ons als mens.

0

TOP